انتخاب عطر و ادکلن از نظر خیلی از افراد کار دشواریست مخصوصا اگر شناختی روی نت ها و آکورد و گروه های بویایی نداشته باشید.در این وبسایت به معرفی عطر و ادکلن های مردانه ی پرفروش و پرطرفدار می پردازیم که می توانند عطر امضاهای خوبی شوند.

عطر مردانه پاکورابان اینوکتوس:این عطر مردانه ی خوش بو در سال 2013 با طبع معتدل وارد بازار شده است و در گروه بویایی چوبی آبزی قرار دارد.این عطر مردانه با رایحه ی دل انگیزش دارای نت اولیه نارنگی ماندارین آب دریا گریپ فروت و نت میانی یاس برگ خشک برگبو و نت پایانی کهربا نعناع هندی خزه درخت بلوط و چوب گایاک می باشد.

عطر مردانه آزارووانتد:این عطر مردانه ی پرطرفدار در سال 2016 با طبع معتدل وارد بازار شده است و در گروه بویایی چوبی ادویه ای قرار دارد.نت اولیه ی آن لیمو ترش زنجبیل و نت میانی آن هل دانه سرو کوهی و نت پایانی دانه تونکا و خس خس می باشد.

عطر مردانه ی گوچی گلتی:این عطر مردانه در سال 2015 با طبع معتدل وارد بازار شده است و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد.دارای نت اولیه ی لیمو ترش اسطوخودوس و نت میانی ریشه زنبق شکوفه پرتقال و نت پایانی نعناع هندی و سدر می باشد.